---Bárd---
1 / 1 oldal
---Bárd---
Általános
Fegyver
Kollégiumok
Varázslás
Bónuszok
Fegyver
Kollégiumok
Varázslás
Bónuszok
Mivel a hangszerük a fegyverük, kevesen maradtak, ugyanis tiltott dolog a zenélés.
Általános
hit points: 1d8 + your Constitution modifier
Választható skillek: (3db) Minden
Speed: +2 kocka
Fegyver
Válassz 2 hangszert az alábbiak közül, ebből sugárzik majd mágiád.
A hangszered nem bír önálló erővel, csupán mágia sugárzik belőle, a te szinted mágiája. A varázshangszerek varázstudó nélkül semmit sem érnek. A bazárokban vásárolhatsz olyan hangszereket, melyek esetleg rendelkeznek némi plusz tudással, de vigyázz ,ha nem a te hangszerfajtádban van, amit megvennél, nem tudsz bánni vele.
pl. Ha értesz a trombitához és a bazárban felkínálnak neked egy cintányért, nem tudsz bánni vele, viszont ha egy méregtrombitát ajánlanak fel, viheted is.
El kell döntened milyen hangszert akarsz használni, mert csak ahhoz fog érteni a karaktered. Ezzel tanultál meg az évek alatt bánni. Csak 3. szinttől +2 szintenként választhatsz új hangszert. A csata közben hangszert cserélni 1 akcióba kerül.
Kollégiumok
Minden bárd különböző iskolák során tanul meg harcolni, bánni a hangszerével, ez tulajdonképpen annyit jelent, hogy az alap bónuszokon kívül másfajta bónuszok válnak elérhetővé számotokra.
Lore Kollégiuma
A bölcsességből merítkezők, a hatalmukat a tudás szolgálatába állítják.
+3 Wisdom, +1 Intelligence
Bardon Kollégiuma
Azok akik zenéjükkel vidámságot, harmóniát és szórakozást hoznak a szürke mindennapokba.
+3 Charisma, +1 Dexterity
Valor Kollégiuma
A harcosok, kiket arra képeznek, hogy a legjobbak legyenek és a csatatéren küzdjenek.
+3 Strength, +1 Dexterity
Varázslás
Spellekért nézd a listát.
Fejlődési táblázat:
Bónuszok
2. szinttől ha zenélni kezdesz egy lénynek, sikeres dobás esetén elkezd mozogni körönként feléd egyet, amíg valami útját nem állja vagy meg nem támadják. 60 láb messze ér a hang és csak akkor, ha a lény tud hallani és egy légtérben tartózkodsz vele.
2. szinttől kezdve használhatsz nyugtató zenét egy pihenés során, ami segít gyorsabban újjáéleszteni a sebesült szövetségeseid is. Sikeres dobás esetén, aki hallja(te is) 1d6 dob és annyival emelkedik az életereje(a maximumnál több nem lehet). 9. szinten 1d8, 13. szinten 1d10, 17. szinten 1d12
3.szinttől megduplázhatod két általad választott skill profiency bonuszát.
4.szinttől növelheted egy általad választott ability-t +2vel vagy két ability-t növelhetsz +1-el.
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|