World of Pharia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

---Druida---

Go down

---Druida--- Empty ---Druida---

Témanyitás by Admin Kedd Márc. 24, 2020 2:43 pm

---Druida--- 4a1ecc63af78e4ce1a8f0db18bfae6d0---Druida--- 3508140844594a27fb0071ff83212f2a
Általános
Fegyver
Körforgások tisztelete
Bónuszok

Általános

hit points: 1d8 + your Constitution modifier
Választható skillek: (2db)  Arcana, Animal Handling, Insight, Medicine, Nature, Perception, Religion, and Survival
Speed: +2 kocka


Fegyver


Válaszd ki, hogy milyen fajta harcos leszel.
Íjász
nagy íj vagy nyílpuska+ 20nyíl
Védelmező
pajzs + 1 fegyver
pajzs miatt +6 AC, -3 Speed
Egykezes
1 fegyver
Kétkezes
2 fegyver
két fegyver cipelése miatt -2 Speed

Válassz fegyvert
Hogy milyen méretű, speciális alakú és hogy miből készült, azaz minden esztétikai elem ebben a világban képesség nélküli, sorry. De találjátok ki ettől függetlenül, hogy néz ki a fegyveretek, rátok bízom. Smile

Minden fegyver 1d4-et sebez első szinten, a fegyver és te is együtt fejlődtök, de te csak a szintednek megfelelő fegyvereket tudsz forgatni, vagy annál kisebbeket(ha vásárlásra adnád a fejed). A bazárokban vásárolhatsz olyan fegyvereket, melyek esetleg erősebbek, mint az éppen aktuális fegyvered, de vigyázz, ha az adott fegyver nem a te szinteden van, nem tudsz bánni vele.
pl. 3. szintű vagy azaz 1 és 2. osztályú fegyvered lehet, így ha felajánlanak egy 4. osztályú fegyvert még ha meg is tudod venni, nem tudsz bánni vele.

El kell döntened milyen fegyvert akarsz használni, mert csak ahhoz fog érteni a karaktered. Ezzel(ezekkel) a fegyverrel(fegyverekkel) tanultál meg az évek alatt bánni. Csak 6. szinttől válthatsz más fegyverre, viszont ekkor a második fegyver az első szinten kezdi, függetlenül attól, te hányas szintű vagy. A csata közben fegyvert cserélni 1 akcióba kerül.


---Druida--- 695druid


Fegyver ötvözés
Bizonyos szintektől elérhetővé válik, hogy a fegyvereidet ötvözd mágikus képességekkel. Mindegyik ötvözés szintenként nagyobb hatásfokkal és erővel bír. Egy fegyver csak egy erővel ötvözhető, viszont lehet nálad, több különböző erővel bíró fegyver. Fegyvert cserélni egy akcióba kerül harc során.
Az ötvözéshez fel kell keresned egy kovácsműhelyt. Nem minden kovács ért hozzá és nem mindenhol tudnak minden szintet teljesíteni. Minél nagyobb, kiépültebb egy település, annál nagyobb a valószínűsége, hogy képesek lesznek rá, nagyobb a szakértelem. Minden ötvözés pénzbe kerül, az adott hely válogatja mennyibe. A szintenkénti feljebb lépés se automatikus, el kell vinni „megéleztetni” a fegyvereket, ezután visszakapod őket, csak a szintnek megfelelő varázserővel.

3.szinttől elérhető- Méreg, Fény, Sötétség
4.szinttől elérhető- Lökéshullám
5.szinttől elérhető- Földrengés

Méreg
3. szinttől
Ha sikerült megsebesítened az ellenséget, feltéve, ha nem immunis, minden kör elején +3 sebződik

Fény, Sötétség
3. szinttől
Ha sikerült megsebesítened az ellenséget, feltéve, ha nem immunis, minden kör elején +2 sebződik
5.szinttől
Ha sikerült megsebesítened az ellenséget, feltéve, ha nem immunis, minden kör elején +3 sebződik
8.szinttől
Ha sikerült megsebesítened az ellenséget, feltéve, ha nem immunis, minden kör elején +4 sebződik

Lökéshullám
4. szinttől
Ha sikerült eltalálnod az ellenséget, amellett, hogy sérül, még hátrébb is lökődik 2 lábbal.
6.szinttől
Ha sikerült eltalálnod az ellenséget, amellett, hogy sérül, még hátrébb is lökődik 3 lábbal.
7.szinttől
Ha sikerült eltalálnod az ellenséget, amellett, hogy sérül, még hátrébb is lökődik 4 lábbal.
8.szinttől
Ha sikerült eltalálnod az ellenséget, amellett, hogy sérül, még hátrébb is lökődik 4 lábbal és megsérül az eséstől +3 sebződik.

Földrengés
5. szinttől
1d8 dobással ha 4-et vagy az felett dobsz sikerül az akció. Ilyenkor fegyveredet a földbe szegezed, elkezd megrepedni és ledönti lábáról az ellenséged. Az ellenfélnek egy akcióba kerül feltápászkodnia.
8.szinttől
1d8  dobással ha 4-et vagy az felett dobsz sikerül az akció. Ilyenkor fegyveredet a földbe szegezed, az hatalmasat reng, elkezd megrepedni és ledönti lábáról az ellenséged. Az ellenfélnek egy akcióba kerül feltápászkodnia és az eséstől +2 sebződik.



Körforgások tisztelete


A druidák két természeti elem körforgásának szentelik életük. Mindegyik más bónusszal bír.

---Druida--- 333nap
A Nap körforgása
Ha ezt választod akkor csak földön járó és földi lényekké alakulhatsz melyek nem képesek szállni, úszni. Kivéve kétéltűek.A druida nem képes állati alakban kommunikálni az emberekkel, csak más állatokkal. Onnét lehet felismerni az állattá vált druidát, hogy a szeme fehéren világít, nincs írisze( a druida ugyanúgy lát persze, nem vakult meg)
Nappal: 08.00-20:00-ig az életerőd +2 ponttal növekszik(a maximumon felül), ha éjszaka 20:01-07:59 lesz eltűnik ez a bónusz. Ha elveszíted és pihensz ugyanúgy visszatér ez az érték, feltéve ha nappal van.
2.szinttől plusz egy cantripped lehet
2. szinttől, ha pihensz elég fele időt pihenéssel tölteni, hogy visszanyerd életerőd.
4.szinttől ha rád támad egy lény, sikeres dobás esetén helyetted egy másik közeli lényre támad. Egy harc során kétszer használhatod fel ezt a képességet.
6.szinttől képes vagy mérges növények és nehéz terepeken extra speed és sérülés nélkül átmenni.
10. szinttől automatikusan immunis leszel a mérgekre és betegségekre


---Druida--- 294hold
A Hold körforgása
Ha ezt választod, akkor csak égi és vízi teremtményekké alakulhatsz , életük nagy részét földön töltő lényekké nem. Kivéve bogarak és férgek. A druida nem képes állati alakban kommunikálni az emberekkel, csak más állatokkal. Onnét lehet felismerni az állattá vált druidát, hogy a szeme fehéren világít, nincs írisze( a druida ugyanúgy lát persze, nem vakult meg)
Éjszaka: 20:01-07:59-ig az életerőd +2 ponttal növekszik(a maximumon felül), ha nappal  08.00-20:00 lesz eltűnik ez a bónusz. Ha elveszíted és pihensz ugyanúgy visszatér ez az érték, feltéve ha éjszaka van.
2. szinttől Az általad választott állat ereje +3mal emelkedik
3.szinttől látni fogsz a sötétbe
5.szinttől választhatsz egy újabb lényt amivé átalakulhatsz, rá is ugyanazok a szabályok érvényesek int az eddigi állatodra.
7.szinttől állati alakban használhatod mágiád
20. szinttől választhatsz még három állatot, akikké átalakulhatsz, rájuk is ugyanazok a szabályok érvényesek int az eddigi állatodra.


Bónuszok

• Képes vagy más druidákkal mentálisan beszélgetni, mágia nélkül, sikeres dobás esetén, 60 láb távolságban.
2.szinttől képes vagy átalakulni egy létező állattá. A körforgás fajtája befolyásolja milyen állattá. Mindig az általad választott állattá tudsz átalakulni, az állat erősebb mint te, ha átalakulsz A Strength +3, a Dexeterity +2, növekedik. Harc közben kétszer vagy képes állattestben harcolni, viszont ebben a formában nem tudsz mágiát használni. Ha kettőnél többször használod egy harcon belül az állatod, minden plusz használat után +1 ponttal nő az Állatiasság pontod, ha 4 pontot elérsz utána örökre átalakult állapotban maradsz.
18. szinttől megáll az öregedésed és minden 10 év után 1 évet öregedsz csupán.
20. szinttől bármennyit használhatod az állati formád, anélkül, hogy átalakulsz.
Admin
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 93
Join date : 2020. Feb. 21.

https://pharia.hungarianforum.com

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.