---Mágus---
1 / 1 oldal
---Mágus---
Általános
Varázsközvetítés
Fejlődés
Mágia tanok
Bónuszok
Varázsközvetítés
Fejlődés
Mágia tanok
Bónuszok
Általános
hit points: 1d6 + your Constitution modifier
Választható skillek: (2db) Arcana, Deception, Insight, Intimidation, Persuasion, and Religion
Speed: +2 kocka
Varázsközvetítés
A mágiád érkezhet a puszta kezeidből, de egy bot egy pálca, egy könyv, egy medál segítségével is varázsolhatsz. Válaszd ki az alábbiak közül hogyan közvetíted a mágiád a világra.
Te döntöd el, hogy varázslataid ki kell mondani vagy sem, ha ki kell, feltétlenül találj ki egy igét hozzá.
Fejlődés
A mágusok a harcok fejlődésével új képességekre tesznek szert és új varázslatokat kapnak. (nem kell iskolába menni hozzá)
Mágia tanok
A mágusok tanok szerint varázsolnak és eszerint alakul a mágiájuk is.
Abjuration tan
Blokkoló, védő, elűző varázslatok használói
Védőbűbáj
• 1.szint:A mágus képes védőbbájt maga köré idézni, ha sikeres a dobás, ez 1 kör erejéig megvédelmezi őt egészen 4 erősségű támadásokig a sérüléstől, ha ennél többet sérűl a védőbűbáj összetörik. Egy akciónak számít a használata.
• 4.szint:A mágus képes védőbbájt maga köré idézni, mely 1 kör erejéig megvédelmezi őt egészen 8 erősségű támadásokig a sérüléstől, ha ennél többet sérűl a védőbűbáj összetörik.
• 8.szint: A mágus képes védőbbájt maga köré idézni, mely 1 kör erejéig megvédelmezi őt egészen 12 erősségű támadásokig a sérüléstől, ha ennél többet sérűl a védőbűbáj összetörik.
Spell ellenállás
• 14. szinttől ellenállhtasz mindenféle spellnek ha sikeres sawing throwt dobsz.
Conjuration tan
Tárgyakat és lényeket idézel meg, melyek a szolgálatodba állnak. Ha sokat fejlődsz teleportálhatsz.
Minor Conjuration
• Kreálhatsz egy tárgyat, melyet harc közben előhívsz, 10 kockányira tudod irányítani, nem lehet 91 cm nagyobb és 5 kg súlyosabb, bár nem lehet varázstárgy, mégjs látszik rajta, hogy varázslattól van átitatva, ugyanis fénylő aura veszi körbe( a színe a karakteredtől függ a fénynek). 1 óráig használható utána eltűnik vagy akkor ha találat ér, hosszú pihenés után használhatod újra.
• 10. szinttől nem befolyásolja a jelenlétét a tárgynak, ha találat ér téged
Transzportáció
• 6. szinttől teleportálhatsz 30 lábnyira egy olyan helyre amelyet látsz. Ha sikeres a dobásod, egy kisebb vagy közepes méretű lényt is magaddal vihetsz.
Erős idézés
• 14. szinttől A lény akiket előhívsz vagy kreálsz, 30 hit pointja lesz
Divination Tan
Látod és érted a jelent, a múltat a jövőt, tudsz utazni köztük, a természetfeletti tudás és belelátás képessége a tiéd lehet.
Előrelátó
• Képes leszel bepillantani a közeli jövőbe és megváltoztatni azt: 1d4 sikeres dobást követően, ezt akár harc közben is kérheted akkor is ha nem te jössz (egy akciódba kerül, annak akinek a körében használod), és újradobathatod az eredményt, legyen szó egy társad, az ellenfeled vagy a saját dobásodról. Egy harc alatt egyszer használható fel, egy próbálkozás felhasználásnak minősül.
1-sikertelen
2-sikeres
3-sikertelen
4-sikeres
Harmadik szem
10. szinttől ha úgy akarod kinőhet egy harmadik mágikus szemed, mely képes érzékelni a mágiát, akkor is ha rejtve van. +2 Wisdom
AZONBAN ez a szem nem tud eltűnni vagy visszahúzódni és csak egyszer dönthetsz úgy akarod-e vagy sem. Ha nemet mondasz, örökre nemet mondasz, ha igent, maradandóan igent.
Tudás
• Perceptionodat erősíti. Hosszú pihenés után használható újra. Választanod kell egy opciót:
Darkvision:60 láb messzire ellátsz a legsötétebb helyen is. 2 perc erejéig
Mentalread: hallod valaki gondolatait, aki 10 lábra áll tőled, értelmes lény, ha beszélsz a nyelvén, akár falon túl is 2 percig
Greater Comprehension: Minden nyelven olvashatsz 2 percig
See Invisibility: Láthatóvá válnak 10 láb körzetedben, falon túl is a lények és rejtett tárgyak.
Erős előrelátás
• 14. szinttől nem kell dobnod, mindenképpen sikeres az összes előrelátás probálkozásod
Enchantment tan
Képes vagy erősebbé tenni lényeket és tárgyakat varázslataid által.
Felruházás
• Képes vagy egy választott társad aki 5 láb messze lehet plusz erőt adni neki az aktuális harc végéig. Dobj egy 1d8 kockával, egy próbálkozás akciónak számít, egy harc alatt egyszer használhatod ezt az erőt, függetlenül annak sikerességétől.:
1-4 sikertelen dobás
5, +6 AC
6, Egyel nagyobb kockával sebez
7, Maximumra tölti a hit pointjait
8, Kétszer támadhat egymás után
Duplázás
• 10. szinttől ha eltalálsz spell-el egy ellenséget, egy közeli második ellenfelet is eltalálsz. ( 10 lábon belül kell lennie)
• 15. szinttől ha eltalálsz spell-el egy ellenséget, két közeli ellenfelet is eltalálsz. ( 10 lábon belül kell lenniük)
Erős Felruházás
• 14. szinttől dobsz 1d4 kockával, ha sikeres a dobásod képes leszel egy tárgy vagy lény erejét növelni. Egy tárgyon, lényen csak egyszer végezhetsz ilyet, ha újra próbálkozol, a dobások ellentéte valósul meg, jól jegyezd meg kin segítettél már. Szintlépésenként egyszer lehet alkalmazni, önmagadon és tárgyaidon nem lehet alkalmazni.
Lény
1 sikertelen
2 +5 Hit point
3 +3 Strength
4 sikertelen
Tárgy
1 A fegyver támadási ereje egy kockaosztályt nő
2 sikertelen
3 A fegyver ötvözési szinte egyet feljebb lép (te választod ki melyik kategóriában)
4 sikertelen
Evocation tan
Elementális-természeti erőket hívsz segítségűl: mint vihar, köd, fagy.
Természeti jelenségek
FONTOS, ezek a jelenségek nem veszik el senki életerejét, csupán a terepviszonyokat változtatják meg.
Kezdetben rád is hatással lesznek, a ködben nem fogsz látni, a vízben,hóban elcsúszol, a villám beléd csaphat.
Hosszú pihenés után használható újra. Harc közben kijátszva Spellnek minősül.
• 2.szinttől, ha akarod előhívhatsz egy természeti jelenséget, mely 10 percig lesz hatással, 30 láb sugarú körben. A jelenség rád is hatással lesz. Beltéren nem használható.
• 5.szinttől, ha akarod előhívhatsz egy természeti jelenséget, mely 30 percig lesz hatással, 50 láb sugarú körben. A jelenség rád is hatással lesz, kivéve az eső/hó/zápor..stb(ugyanis nem leszel vizes tőle)Beltéren nem használható.
• 10.szinttől, ha akarod előhívhatsz egy természeti jelenséget, mely 1 óráig lesz hatással, 2 km sugarú körben.A jelenség rád is hatással lesz, kivéve az eső/hó/zápor..stb(ugyanis nem leszel vizes tőle), illetve a ködben is érzékeled, ki hol áll. Beltéren is használható.
• 13.szinttől, ha akarod előhívhatsz egy természeti jelenséget, mely 5 óráig lesz hatással, 30 km sugarú körben.A jelenségek nincsenek rád hatással.Beltéren is használható.
• 17.szinttől, ha akarod előhívhatsz egy természeti jelenséget, mely addig lesz hatással, ameddig akarod, 100 km sugarú körben.A jelenségek nincsenek rád hatással.Beltéren is használható.
Erős Cantrip
• 6.szinttől, ha a Cantripped elől elmenekül egy lény, akkor is sebeződik, de csak a találat felével, más hatást nem gyakorol rá a cantrip.
Powered
• 10. szinttől az Intelligence modifiert is hozzáadhatod a találatodhoz.
Túláradó erő
• 14. szinttől ha egy sikeres 5 vagy alacsonyabb szintű spell-t használsz, az maximum sebzéssel sebez. Hosszú pihenés után használhatod újra ezt a képességed, ha azonban az előtt
használod -5 hit pointot veszítesz, minden használat után.
Illusion tan
Képes vagy megtéveszteni még a legpallérozottabb elméket is, képes leszel átverni mindenkit.
+Minor Illution cantrip ajándék
Változó illúziók
• 3.szinttől: képes vagy egy 1 perces vagy hosszabb illúzió természetét megváltoztatni( használhatod az illuziókat a spellek normál paraméterei szerint)
Magánillúzió
• 6.szinttől:Képes vagy sikeres dobás esetén létrehozni saját magad. Az ellenség a te 1d4 dobásodtól függően fog támadni téged vagy az illúziót. Az illúziót legközelebb csak egy hosszú pihenő után használhatod fel.
1-2 az illúziót támadja
3-4 téged támad
Valóságos
• 10. szinttől képes leszel az általad létrehozott illúziót valóságossá tenni. 1 percig fog megmaradni, a tárggyal nem lehet közvetlenül sebezni.
• 15. szinttől képes leszel az általad létrehozott illúziót valóságossá tenni. 10 percig fog megmaradni, a tárggyal nem lehet közvetlenül sebezni.
• 20. szinttől képes leszel az általad létrehozott illúziót valóságossá tenni. 30 percig fog megmaradni, a tárggyal nem lehet közvetlenül sebezni.
Necromancy tan
Az élet, a halál és a halál utáni élet hívei.
Életszívás
• 2. szinttől Sikeres 1d6 dobás esetén képes vagy egy általad spellel megölt ellenfél életerejét magadba szívni. Nem használható élőhalottaknál. Hosszú pihenő után használható újra. A maximumnál nem lehet több!
1. nem emelkedik az életerőd
2. +2 hit point
3. +4 hit point
4. +6 hit point
5. +8 hit point
6. növeld maximumra a hit pointjaidat
Halhatatlan segéd
• 6.szinttől + ajándék Animate dead
• Ha használod animate dead, plussz egy testet vagy csontokat célozhatsz, hogy alattvalókat teremts. Ha sikerült következő bónuszok járnak:
A segéded hit pointja a te szinteddel növekszik meg
A segéded damage-ja a te profinency bonuszoddal nő
Immunitás
• A necrotic damage-ra immunis vagy és a maximum hit point értékeid nem lehet leredukálni( nem csatára értetendő)
Hallhatatlan lopás
• 5. szint Képes vagy bármilyen más mágia által létrehozott élőhalottat irányítani 60 lábnyira és egy légtérben veled. Ha nem sikerűl a Charisma sawing throw dobása, a wizard spell save DC-d ellen akkor te irányítod őt. Sikeres és sikertelen dobás esetén is egy teremtményen csak egyszer használható fel ez a képesség.
• 10. szint Képes vagy bármilyen más által létrehozott öt élőhalottat irányítani 60 lábnyira és egy légtérben veled. Ha nem sikerűl a Charisma sawing throw-juk, a wizard spell save DC ellen akkor te irányítod őket. Sikeres és sikertelen dobás esetén is csak egy teremtményen egyszer használható fel ez a képesség.
• 15. szint Képes vagy bármilyen más által létrehozott 30 élőhalottat irányítani 60 lábnyira és egy légtérben veled. Ha nem sikerűl a Charisma sawing throw-juk, a wizard spell save DC ellen akkor te irányítod őket. Sikeres és sikertelen dobás esetén is csak egy teremtményen egyszer használható fel ez a képesség.
• 20. szint Képes vagy bármilyen más által létrehozott 100 élőhalottat irányítani 60 lábnyira és egy légtérben veled. Ha nem sikerűl a Charisma sawing throw-juk, a wizard spell save DC ellen akkor te irányítod őket. Sikeres és sikertelen dobás esetén is csak egy teremtményen egyszer használható fel ez a képesség.
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|