World of Pharia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

---Mágus---

Go down

---Mágus--- Empty ---Mágus---

Témanyitás by Admin Kedd Márc. 24, 2020 5:54 pm

---Mágus--- F8c391768ff75b12c0829a45a2fa3db8---Mágus--- 14a915c2dd3de3577cbc8ab054d9d4a5

Általános
Varázsközvetítés
Fejlődés
Mágia tanok
Bónuszok



Általános

hit points: 1d6 + your Constitution modifier
Választható skillek: (2db) Arcana, Deception, Insight, Intimidation, Persuasion, and Religion
Speed: +2 kocka

Varázsközvetítés

A mágiád érkezhet a puszta kezeidből, de egy bot egy pálca, egy könyv, egy medál segítségével is varázsolhatsz. Válaszd ki az alábbiak közül hogyan közvetíted a mágiád a világra.
Te döntöd el, hogy varázslataid ki kell mondani vagy sem, ha ki kell, feltétlenül találj ki egy igét hozzá.


---Mágus--- 186var_zsl_



Fejlődés

A mágusok a harcok fejlődésével új képességekre tesznek szert és új varázslatokat kapnak. (nem kell iskolába menni hozzá)


---Mágus--- 361efd


Mágia tanok

A mágusok tanok szerint varázsolnak és eszerint alakul a mágiájuk is.

---Mágus--- 810abj
Abjuration tan
Blokkoló, védő, elűző varázslatok használói

Védőbűbáj
1.szint:A mágus képes védőbbájt maga köré idézni, ha sikeres a dobás, ez 1 kör erejéig megvédelmezi őt egészen 4 erősségű támadásokig a sérüléstől, ha ennél többet sérűl a védőbűbáj összetörik. Egy akciónak számít a használata.
4.szint:A mágus képes védőbbájt maga köré idézni, mely 1 kör erejéig megvédelmezi őt egészen 8 erősségű támadásokig a sérüléstől, ha ennél többet sérűl a védőbűbáj összetörik.
8.szint: A mágus képes védőbbájt maga köré idézni, mely 1 kör erejéig megvédelmezi őt egészen 12 erősségű támadásokig a sérüléstől, ha ennél többet sérűl a védőbűbáj összetörik.

Spell ellenállás
• 14. szinttől ellenállhtasz mindenféle spellnek ha sikeres sawing throwt dobsz.


---Mágus--- 660conj
Conjuration tan
Tárgyakat és lényeket idézel meg, melyek a szolgálatodba állnak. Ha sokat fejlődsz teleportálhatsz.

Minor Conjuration
• Kreálhatsz egy tárgyat, melyet harc közben előhívsz, 10 kockányira tudod irányítani, nem lehet 91 cm nagyobb és 5 kg súlyosabb, bár nem lehet varázstárgy, mégjs látszik rajta, hogy varázslattól van átitatva, ugyanis fénylő aura veszi körbe( a színe a karakteredtől függ a fénynek). 1 óráig használható utána eltűnik vagy akkor ha találat ér, hosszú pihenés után használhatod újra.
10. szinttől nem befolyásolja a jelenlétét a tárgynak, ha találat ér téged

Transzportáció
6. szinttől teleportálhatsz 30 lábnyira egy olyan helyre amelyet látsz. Ha sikeres a dobásod, egy kisebb vagy közepes méretű lényt is magaddal vihetsz.
Erős idézés
14. szinttől A lény akiket előhívsz vagy kreálsz, 30 hit pointja lesz


---Mágus--- 122divin
Divination Tan
Látod és érted a jelent, a múltat a jövőt, tudsz utazni köztük, a természetfeletti tudás és belelátás képessége a tiéd lehet.

Előrelátó
• Képes leszel bepillantani a közeli jövőbe és megváltoztatni azt: 1d4 sikeres dobást követően, ezt akár harc közben is kérheted akkor is ha nem te jössz (egy akciódba kerül, annak akinek a körében használod), és újradobathatod az eredményt, legyen szó egy társad, az ellenfeled vagy a saját dobásodról. Egy harc alatt egyszer használható fel, egy próbálkozás felhasználásnak minősül.
1-sikertelen
2-sikeres
3-sikertelen
4-sikeres

Harmadik szem
10. szinttől ha úgy akarod kinőhet egy harmadik mágikus szemed, mely képes érzékelni a mágiát, akkor is ha rejtve van. +2 Wisdom
AZONBAN ez a szem nem tud eltűnni vagy visszahúzódni és csak egyszer dönthetsz úgy akarod-e vagy sem. Ha nemet mondasz, örökre nemet mondasz, ha igent, maradandóan igent.

Tudás
• Perceptionodat erősíti. Hosszú pihenés után használható újra. Választanod kell egy opciót:
Darkvision:60 láb messzire ellátsz a legsötétebb helyen is. 2 perc erejéig
Mentalread: hallod valaki gondolatait, aki 10 lábra áll tőled, értelmes lény, ha beszélsz a nyelvén, akár falon túl is 2 percig
Greater Comprehension: Minden nyelven olvashatsz 2 percig
See Invisibility: Láthatóvá válnak 10 láb körzetedben, falon túl is a lények és rejtett tárgyak.

Erős előrelátás
• 14. szinttől nem kell dobnod, mindenképpen sikeres az összes előrelátás probálkozásod


---Mágus--- 198ench
Enchantment tan
Képes vagy erősebbé tenni lényeket és tárgyakat varázslataid által.

Felruházás
• Képes vagy egy választott társad aki 5 láb messze lehet plusz erőt adni neki az aktuális harc végéig. Dobj egy 1d8 kockával, egy próbálkozás akciónak számít, egy harc alatt egyszer használhatod ezt az erőt, függetlenül annak sikerességétől.:

1-4 sikertelen dobás
5, +6 AC
6, Egyel nagyobb kockával sebez
7, Maximumra tölti a hit pointjait
8, Kétszer támadhat egymás után

Duplázás
• 10. szinttől ha eltalálsz spell-el egy ellenséget, egy közeli második ellenfelet is eltalálsz. ( 10 lábon belül kell lennie)
•       15. szinttől ha eltalálsz spell-el egy ellenséget, két közeli ellenfelet is eltalálsz. ( 10 lábon belül kell lenniük)

Erős Felruházás
14. szinttől dobsz 1d4 kockával, ha sikeres a dobásod képes leszel egy tárgy vagy lény erejét növelni. Egy tárgyon, lényen csak egyszer végezhetsz ilyet, ha újra próbálkozol, a dobások ellentéte valósul meg, jól jegyezd meg kin segítettél már. Szintlépésenként egyszer lehet alkalmazni, önmagadon és tárgyaidon nem lehet alkalmazni.

Lény
1 sikertelen
2 +5 Hit point
3 +3 Strength
4 sikertelen


Tárgy
1 A fegyver támadási ereje egy kockaosztályt nő
2 sikertelen
3 A fegyver ötvözési szinte egyet feljebb lép (te választod ki melyik kategóriában)
4 sikertelen


---Mágus--- 595evoc
Evocation tan
Elementális-természeti erőket hívsz segítségűl: mint vihar, köd, fagy.

Természeti jelenségek
FONTOS, ezek a jelenségek nem veszik el senki életerejét, csupán a terepviszonyokat változtatják meg.
Kezdetben rád is hatással lesznek, a ködben nem fogsz látni, a vízben,hóban elcsúszol, a villám beléd csaphat.
Hosszú pihenés után használható újra. Harc közben kijátszva Spellnek minősül.
2.szinttől, ha akarod előhívhatsz egy természeti jelenséget, mely 10 percig lesz hatással, 30 láb sugarú körben. A jelenség rád is hatással lesz. Beltéren nem használható.
5.szinttől, ha akarod előhívhatsz egy természeti jelenséget, mely 30 percig lesz hatással, 50 láb sugarú körben. A jelenség rád is hatással lesz, kivéve az eső/hó/zápor..stb(ugyanis nem leszel vizes tőle)Beltéren nem használható.
10.szinttől, ha akarod előhívhatsz egy természeti jelenséget, mely 1 óráig lesz hatással, 2 km sugarú körben.A jelenség rád is hatással lesz, kivéve az eső/hó/zápor..stb(ugyanis nem leszel vizes tőle), illetve a ködben is érzékeled, ki hol áll. Beltéren is használható.
13.szinttől, ha akarod előhívhatsz egy természeti jelenséget, mely 5 óráig lesz hatással, 30 km sugarú körben.A jelenségek nincsenek rád hatással.Beltéren is használható.
17.szinttől, ha akarod előhívhatsz egy természeti jelenséget, mely addig lesz hatással, ameddig akarod, 100 km sugarú körben.A jelenségek nincsenek rád hatással.Beltéren is használható.

Erős Cantrip
6.szinttől, ha a Cantripped elől elmenekül egy lény, akkor is sebeződik, de csak a találat felével, más hatást nem gyakorol rá a cantrip.

Powered
10. szinttől az Intelligence modifiert is hozzáadhatod a találatodhoz.

Túláradó erő
14. szinttől ha egy sikeres 5 vagy alacsonyabb szintű spell-t használsz, az maximum sebzéssel sebez. Hosszú pihenés után használhatod újra ezt a képességed, ha azonban az előtt
használod -5 hit pointot veszítesz, minden használat után.


---Mágus--- 363illus
Illusion tan
Képes vagy megtéveszteni még a legpallérozottabb elméket is, képes leszel átverni mindenkit.
+Minor Illution cantrip ajándék

Változó illúziók
3.szinttől: képes vagy egy 1 perces vagy hosszabb illúzió természetét megváltoztatni( használhatod az illuziókat a spellek normál paraméterei szerint)

Magánillúzió
6.szinttől:Képes vagy sikeres dobás esetén létrehozni saját magad. Az ellenség a te 1d4 dobásodtól függően fog támadni téged vagy az illúziót. Az illúziót legközelebb csak egy hosszú pihenő után használhatod fel.

1-2 az illúziót támadja
3-4 téged támad

Valóságos
10. szinttől képes leszel az általad létrehozott illúziót valóságossá tenni. 1 percig fog megmaradni, a tárggyal nem lehet közvetlenül sebezni.
15. szinttől képes leszel az általad létrehozott illúziót valóságossá tenni. 10 percig fog megmaradni, a tárggyal nem lehet közvetlenül sebezni.
20. szinttől képes leszel az általad létrehozott illúziót valóságossá tenni. 30 percig fog megmaradni, a tárggyal nem lehet közvetlenül sebezni.


---Mágus--- 101necro
Necromancy tan
Az élet, a halál és a halál utáni élet hívei.

Életszívás
2. szinttől Sikeres 1d6 dobás esetén képes vagy egy általad spellel megölt ellenfél életerejét magadba szívni. Nem használható élőhalottaknál. Hosszú pihenő után használható újra. A maximumnál nem lehet több!
1. nem emelkedik az életerőd
2. +2 hit point
3. +4 hit point
4. +6 hit point
5. +8 hit point
6. növeld maximumra a hit pointjaidat

Halhatatlan segéd
6.szinttől + ajándék Animate dead
• Ha használod animate dead, plussz egy testet vagy csontokat célozhatsz, hogy alattvalókat teremts.  Ha sikerült következő bónuszok járnak:
A segéded hit pointja a te szinteddel növekszik meg
A segéded damage-ja a te profinency bonuszoddal nő

Immunitás
• A necrotic damage-ra immunis vagy és a maximum hit point értékeid nem lehet leredukálni( nem csatára értetendő)

Hallhatatlan lopás
5. szint Képes vagy bármilyen más mágia által létrehozott élőhalottat irányítani 60 lábnyira és egy légtérben veled. Ha nem sikerűl a Charisma sawing throw dobása, a wizard spell save DC-d ellen akkor te irányítod őt. Sikeres és sikertelen dobás esetén is egy teremtményen csak egyszer használható fel ez a képesség.
10. szint Képes vagy bármilyen más által létrehozott öt élőhalottat irányítani 60 lábnyira és egy légtérben veled. Ha nem sikerűl a Charisma sawing throw-juk, a wizard spell save DC ellen akkor te irányítod őket. Sikeres és sikertelen dobás esetén is csak egy teremtményen egyszer használható fel ez a képesség.
15. szint Képes vagy bármilyen más által létrehozott 30 élőhalottat irányítani 60 lábnyira és egy légtérben veled. Ha nem sikerűl a Charisma sawing throw-juk, a wizard spell save DC ellen akkor te irányítod őket. Sikeres és sikertelen dobás esetén is csak egy teremtményen egyszer használható fel ez a képesség.
20. szint Képes vagy bármilyen más által létrehozott 100 élőhalottat irányítani 60 lábnyira és egy légtérben veled. Ha nem sikerűl a Charisma sawing throw-juk, a wizard spell save DC ellen akkor te irányítod őket. Sikeres és sikertelen dobás esetén is csak egy teremtményen egyszer használható fel ez a képesség.

Admin
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 93
Join date : 2020. Feb. 21.

https://pharia.hungarianforum.com

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.