---Barbár---
1 / 1 oldal
---Barbár---
Általános
Fegyver
Totemek
Bonuszok
ÁltalánosFegyver
Totemek
Bonuszok
hit points: 1d12 + your Constitution modifier
Választható skillek: (2db) Animal Handling, Athletics, Intimidation, Nature, Perception, and Survival
Speed: +3 kocka
Fegyver
Válaszd ki, hogy milyen fajta harcos leszel.
Íjász
nagy íj vagy nyílpuska+ 20nyíl
Védelmező
pajzs + 1 fegyver
pajzs miatt +6 AC, -3 Speed
Egykezes
1 fegyver
Kétkezes
2 fegyver
két fegyver cipelése miatt -2 Speed
Válassz fegyvert
Hogy milyen méretű, speciális alakú és hogy miből készült, azaz minden esztétikai elem ebben a világban képesség nélküli, sorry. De találjátok ki ettől függetlenül, hogy néz ki a fegyveretek, rátok bízom.
Minden fegyver 1d4-et sebez első szinten, a fegyver és te is együtt fejlődtök, de te csak a szintednek megfelelő fegyvereket tudsz forgatni, vagy annál kisebbeket(ha vásárlásra adnád a fejed). A bazárokban vásárolhatsz olyan fegyvereket, melyek esetleg erősebbek, mint az éppen aktuális fegyvered, de vigyázz, ha az adott fegyver nem a te szinteden van, nem tudsz bánni vele.
pl. 3. szintű vagy azaz 1 és 2. osztályú fegyvered lehet, így ha felajánlanak egy 4. osztályú fegyvert még ha meg is tudod venni, nem tudsz bánni vele.
El kell döntened milyen fegyvert akarsz használni, mert csak ahhoz fog érteni a karaktered. Ezzel(ezekkel) a fegyverrel(fegyverekkel) tanultál meg az évek alatt bánni. Csak 6. szinttől válthatsz más fegyverre, viszont ekkor a második fegyver az első szinten kezdi, függetlenül attól, te hányas szintű vagy. A csata közben fegyvert cserélni 1 akcióba kerül.
Fegyver ötvözés
Bizonyos szintektől elérhetővé válik, hogy a fegyvereidet ötvözd mágikus képességekkel. Mindegyik ötvözés szintenként nagyobb hatásfokkal és erővel bír. Egy fegyver csak egy erővel ötvözhető, viszont lehet nálad, több különböző erővel bíró fegyver. Fegyvert cserélni egy akcióba kerül harc során.
Az ötvözéshez fel kell keresned egy kovácsműhelyt. Nem minden kovács ért hozzá és nem mindenhol tudnak minden szintet teljesíteni. Minél nagyobb, kiépültebb egy település, annál nagyobb a valószínűsége, hogy képesek lesznek rá, nagyobb a szakértelem. Minden ötvözés pénzbe kerül, az adott hely válogatja mennyibe. A szintenkénti feljebb lépés se automatikus, el kell vinni „megéleztetni” a fegyvereket, ezután visszakapod őket, csak a szintnek megfelelő varázserővel.
2. szinttől elérhető- Méreg
3.szinttől elérhető- Tűz, Jég
Méreg
2. szinttől
Ha sikerült megsebesítened az ellenséget, feltéve, ha nem immunis, minden kör elején +1 sebződik
4.szinttől
Ha sikerült megsebesítened az ellenséget, feltéve, ha nem immunis, minden kör elején +2 sebződik
5. szinttől
Ha sikerült megsebesítened az ellenséget, feltéve, ha nem immunis, minden kör elején +3 sebződik
Tűz, Jég
3. szinttől
Ha sikerült megsebesítened az ellenséget, feltéve, ha nem immunis, minden kör elején +2 sebződik
4.szinttől
Ha sikerült megsebesítened az ellenséget, feltéve, ha nem immunis, minden kör elején +3 sebződik
6.szinttől
Ha sikerült megsebesítened az ellenséget, feltéve, ha nem immunis, minden kör elején +4 sebződik
Totemek
Minden barbár harcos 16. életéve betöltése után egy szertartáson (neve: Fogadás) vesz részt, ahol az ősi állatszellemek egyike kiválasztja magának, bizonyos tulajdonságai alapján. Így a totemállat ereje plusz bónuszokkal növeli a képességeit. A totemállatot valaki a bőrére tetoválja, valaki nyakán, kezén hordozza ékszerként, valaki pedig azon állat bőrét ölti fel..stb
Medve
+ 2 Strength
Sas
+ 2 Wisdom
Farkas
+2 Dexterity
Nyúl
+2 Speed
Kígyó
+2 Charimsa
Róka
+2 Intelligence
Bónuszok
2. szinttől képes vagy jobban érzékelni a körülötted lévő csapdákat, +2 Perception
3.szinttől képes vagy ellenállni a méreg sebzésnek, Poison Immunity
5. szinttől kezdve, egy csatában egyszer, amikor te akarod, kétszer támadhatsz egymás után
7. szinttől kezdve, egy csatában kétszer, amikor te akarod, kétszer támadhatsz egymás után
20. szinten a vadon energiáját magadba szívód. A Strength és Consitution +4 növekszik
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|